Ha sigut un dia convuls en la carretera CV-81 a l’altura Ontinyent, ja que s’han enregistrat dos accidents, en els quals hi havia involucrats camions.
Un dels incidents tenia lloc en la ronda Sud, a l’altura de la rotonda d’accés al poliesportiu, a les 13.15 hores. En aquest cas, un camió bolcava i el conductor, com expliquen fonts policials, “quedava atrapat, però ha pogut eixir sense lesions greus”. El vehicle transportava bateries per a reciclatge i la carretera s’ha hagut de tallar per vessament de gasoil. Els Bombers i els serveis de l’Ajuntament han netejat la via de combustible.
Prèviament, a les 11.30 hores, es produïa un altre accident en la mateixa via, en la rotonda a l’altura de la ITV, quan un camió ha perdut la càrrega, segons fonts policials. Aquest incident ha obligat a desviar el trànsit de camions cap al pont de Sant Vicent i l’avinguda Almansa. Les mateixes fonts confirmen que no hi ha hagut ferits.

En ambdós casos, la Policia Local ha fet la regulació del trànsit, fins que ha arribat la Guàrdia Civil.