El club ontinyentí Dojo Kurobi ha estat participant en el Campionat Nacional de la FKE que tenia lloc el 8 de març a Carlet. Una competició on els karatekes “van competir amb gran entrega, obtenint destacats resultats”.
Així, des del club destaquen el tercer lloc de Marco Vidal en Katas aleví i el tercer lloc de Rafa Ibáñez en Kimute cadet. A més a més, José Rodríguez va aconseguir una meritòria setena posició en Katas infantil. També van participar “amb una excel·lent actuació i demostrant el gran nivell del Dojo Kurobi”: Nico García, Iago San Ruperto, Álex Morillo, Eric Martín, Dali Koning i Ainara Blázquez.
“Des del Dojo Kurobi volem felicitar a tots els nostres competidors pel seu esforç i dedicació”. Des de l’entitat esportiva incideixen en el fet que obtindre dos pòdiums en un campionat nacional és “un gran èxit per al nostre club” i que “haver classificat a un altre karateka entre els huit millors del país és un reflex de l’ardu treball dut a terme”. El club de karate ontinyentí també té paraules per aquells que no van aconseguir pujar al pòdium: “volem recordar-les que estem molt orgullosos del seu treball. Han demostrat el seu talent i la seua determinació i estem segurs que, amb esforç i constància, els triomfs continuaran arribant en el futur”.