онлайн казино
пинап
пинап
https://sweet-bonanza.com/es/
plinko soldi veri

El Club Natació Ontinyent aconsegueix 16 medalles a Gandia

El Club Natació Ontinyent ha estat participant en el Open NiE Gandia amb una gran representació. En concret, fins a 31 nadadores i nadadors del club ontinyentí van competir en aquesta cita que va anar des de les categories de prebenjamins fins a les absolutes.

El trofeu va constar de tres jornades “molt intenses i emotives, ja que els nostres nadadors van aconseguir diverses medalles en les proves”. En total, el Club Natació Ontinyent va sumar 16 medalles.

Així, Rafa Calabuig (2007) va ser segon en els 200 m papallona; Mario Sendra (2014) era primer en els 200 m lliures i segon en els 100 m esquena; Asier Gramage (2010) aconseguia tres primers llocs als 100 m esquena, 200 m esquena i 200 m estils; Lucas Revert (2013) assolia el primer lloc en els 200 m braça; Júlia Soriano (2010) era segona en els 200 m lliures i tercera en els 200 m braça; Carlos Tormo (2012) era campió en els 200 m lliures; Asier Sendra (2010) guanyava dos primers llocs als 100 m papallona, on aconseguia la tercera mínima nacional, i als 50 m papallona; Ulises Iaschuk (2011) era segon en els 100 m lliures i tercer en els 200 m papallona; mentre que Mónika Lachezarova (2008) sumava un segon lloc en els 50 m papallona i un tercer en els 50 m lliures.

A més a més, els nadadors Ulises, Fausto i Asier Gramage i Asier Sendra, formaven equip per a participar en els 4×50 m lliures masculí.

Des del club han felicitat a totes les nadadores i nadadors i han volgut també destacar la proximitat d’Asier Gramage i Ulises Iaschuk a diverses mínimes nacionals, “que malauradament no es van poder aconseguir en aquest trofeu, però que estem segurs que aconseguiran en les pròximes competicions. A per totes, xics!”.

eu-ua.org
pinups.com.mx