Nico Donat vola per a imposar-se en l’escalada de Montesa

Ho ha tornat a fer. I, ara, amb una especialitat complicada que se li va donar molt bé atenent al resultat final: la crono-escalada. Nico Donat s’imposava ahir a Montesa. Volava en una prova contra el rellotge i amb un itinerari de pujada molt pronunciada. El ciclista ontinyentí de l’equip Juan Giner-Ulevel-Vitaldint continua consolidant la seua trajectòria esportiva i va omplint les seues participacions en distintes competicions amb victòries com l’aconseguida a Montesa.

Una prova ràpida però amb la dificultat afegida del terreny cap amunt. I Nico Donat va volar per a parar el cronòmetre en 3:13. No van ser necessàries les centèssimes perquè el d’Ontinyent va traure un avantatge més que suficient, de 4 segons, al segon classificat, Xavi Vidal.

El mèrit més que acreditat per a Nico Donat és que s’enfrontava a un grup on la majoria dels ciclistes són cadets de segon any, mentres que ell ho és debutant en la categoria. Nico Donat va demostrar a Montesa les seues qualitats com a escalador.

Nico Donat vola per a imposar-se en l'escalada de Montesa El Periòdic d'Ontinyent
Desplaça cap amunt