онлайн казино
пинап
пинап
https://sweet-bonanza.com/es/
plinko soldi veri

Nieves Herrero es retroba a Ontinyent amb la seua infància

Havia arribat com a plat estelar per inaugurar la desena edició d’Ontinyent Negre. Era l’encarregada d’obrir el cicle de cinema i literatura en un Centre Cultural Caixa Ontinyent a gom que estava esperant l’escriptora i periodista. Però Nieves Herrero va començar fent una pregunta: “sabieu que la meua infància està arrelada a esta terra?”. No. La majoria del públic no ho sabia. Però n’hi havia, entre les butaques algú que sí ho sabia. Conxa Martí, ontinyentina amb orígens familiars a Montaverner, el municipi de la Vall d’Albaida on Nieves Herrero passava els estius i temps de vacances, el poble dels seus arrels i vinculat a la seua infància.

Va ser el moment més emotiu. Fora de guio. Sense planificació. La periodista, molt emocionada, va demanar Conxa Martí que s’apropara i, en apenes uns minuts, van sobrevindre els records i les emocions d’un temps passat, compartit al poble de la Vall d’Albaida en el qual les dos van viure anys feliços. (En la imatge, el moment primer del retrobament, amb l’entrada de la periodista al saló d’actes i la seua amiga d’infància a la dreta).

Nieves Herrero ha presentat la seua novel·la ‘Luna roja’, una narració de tints policíacs ambientada al Madrid dels anys 50. El Centre Cultural Caixa Ontinyent acollia així el tret d’eixida d’aquesta edició d’aniversari de la Setmana més Negra d’Ontinyent. Per davant venen uns dies trepidants on la literatura, el cinema i la gastronomia s’enllacen en una proposta oberta per a tots. Aquest divendres s’entrega a les 19:30 hores, també al Centre Cultural Caixa Ontinyent, el primer dels premis com a reconeixement a tota una trajectòria. Serà a l’escriptor Antonio Muñoz Molina, un dels grans de les lletres espanyoles de l’últim mig segle. Una prova més del nivell que ha assolit el certamen anual.

eu-ua.org
pinups.com.mx