онлайн казино
пинап
пинап
https://sweet-bonanza.com/es/
plinko soldi veri

Finalment les bicicletes podran circular en ambdues direccions pel Carrer Major

La polèmica de les bicicletes al Carrer Major sembla que arriba al seu fi. L’Ajuntament d’Ontinyent millorarà a les pròximes setmanes la senyalització viària dels carrers Gomis i Maians, on finalment les bicicletes podran circular en doble sentit, i no en una única direcció com els vehicles motoritzats.
Així es confirmava des de l’Ajuntament a representants del col·lectiu ‘Ontinyent en bici’, que havia demanat un aclariment dels termes en els quals s’ha de produir la circulació de bicicletes en aquests carrers, reunió a la qual assistien la regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia, el regidor de Policia Local, Pepe Gandia, i representants d’aquest col·lectiu.

Des de l’Ajuntament s’informava que la nova senyalística especificarà que aquestes vies són compatibles per al trànsit de bicicletes, de vianants i de vehicles motoritzats. Des del consistori expliquen que “la col·locació d’aquestes noves senyals també permetrà donar una major cobertura legal a les persones al cas de potencials accidents que pogueren implicar a ciclistes, vianants i/o vehicles motoritzats”.

eu-ua.org
pinups.com.mx
focuspcg.com
lattitudecanada.org