Celia de la Fuente es va endinsar en el món de la fotografia allà per l’any 2011 com a fotògrafa de bodes. Així doncs, va ser l’any 2021 quan la seua vida es va topar amb la fotografia de moda, marcant un punt d’inflexió en la seua trajectòria.
Des d’aquell moment, la seua mirada es va focalitzar en aquest tipus de fotografia i més tard traslladaria aquesta influència a les sessions ‘maternity‘, per aprofundir sobre la maternitat a través de l’art de la instantània.
No obstant això, Celia necessitava convertir-se en una esponja per absorbir coneixements tècnics d’il·luminació i especialitzar-se en aquest àmbit. Per això, va començar un camí de formació per així perfeccionar la imatge i tot el procés creatiu. Seguint aquesta estela, Celia arrancaria les essions ‘maternity” a principis de l’any 2022, sent tot un èxit. Consegüentment, és aquell mateix any quan l’ontinyentina decideix buscar un espai per transformar-lo en un estudi i adaptar-lo així a les sessions de maternitat i infantil.
Així naix l’estudi ‘Feeling of Love Photograhpy’ a Ontinyent. És en aquest punt on tot canvia, iniciant-se així tot un procés de canvi professional. “Vaig començar a realitzar formacions en il·luminació d’estudi, posat, retocs, edició, a base de prova i error vaig perfeccionar la tècnica”, conta aquest periòdic Celia.
Ara, després de portar a cap un bon grapat de sessions d’aquestes característiques, Celia ha rebut una de les majors notícies que pot tenir una professional. Una de les fotografies que va fer recentment per a una sessió, ha estat publicada al perfil d’Instagram ‘@Cute_Pregnancy‘. Un
compte que recull fotografies de maternitat a escala internacional fetes per fotògrafs de gran renom i que acumula més de 200.000 seguidors. “Que publiquen el teu treball ací, és com si ho fessen en el magazín de Vogue. És molt difícil que reconeguen el teu treball en aquests tipus de perfils, perquè es troben les millors firmes del món de la fotografia”, expressa Celia.
A més a més, Celia matissa que per poder publicar en aquests comptes cal “aconseguir una sèrie de resultats finals molt específics, que el retoc i la il·luminació siga perfecta o que el vestuari acompanye”, detalla.